marilyn.reismee.nl

Januari 2011

Geen wolkje aan de lucht, gloeiend hete stoeptegels. Ik ben weer terug in Zuid-Afrika, in Stellenbosch wel te verstaan, want de warmte word hier door de bergen rondom nog extra versterkt. Dinsdag ben ik weer in de Kaap aangekomen na een lange vakantie in Nederland. Het was heerlijk om in Nederland te zijn en iedereen te zien en weer op een vertouwde plek te zijn. Maar na de winter daar, was het wel even overschakelen naar temperaturen van in de 30, en soms zelfs 40, graden. Maar ik heb er gelukkig niets aan overgehouden.

Afgelopen week waren de straten weer vol tijdens de jaarlijkse JOOL-week. Eerstejaarsstudenten worden welkom geheten en dragen zelf bij aan een show voor de hele stad. Aangezien ik vorig jaar een gedeelte gemist had vanwege het volgen van een ander verwelkomingprogramma, heb ik nu ook wat meer meegekregen van wat het precies inhoud. Erg leuk in elk geval! Vanaf vandaag is daar echter niets meer van te zien want de colleges zijn weer begonnen. En ik begin met goede moed aan mijn tweede jaar. Ik heb dit jaar zes vakken, dus wat minder lesuren en wat meer leuke plannen voor de komende tijd. Dus al met al een goed vooruitzicht.

Ik ben deze week begonnen met de volleybaltrainingen en ik heb nog nooit tussen zulke goede spelers mogen spelen dus ik verwacht veel te leren van hun dit jaar.

Het beste ook aan die kant!

Bye!

Reacties

Reacties

Nienke Kloppenburg

super goed om weer wat van je te horen! en die warmte klinkt me toch echt als muziek in de oren (ook al weet ik dat het wel erg warm is) hier is het namelijk weer gaan vriezen, brrr

kusje

Oom Arjan en Tante Marjon

Heee Merlijn, Dus je bent weer terug naar Afrika! mmm heerlijk, van mij mag het hier ook wel 30 graden zijn hoor! ik vind het maar Wát kkkkoud! Ik wens je weer een goed jaar toe met veel leerplezier! Het ga je goed en Gods zegen!
liefs van ons allemaal, O Arjan en T Marjon Rik Peter Elsbeth en Caren.

Jannemien

Heey Merlijn,

hoe was t om weer even 'thuis' te zijn? Lijkt me heel gek: die omschakeling, vooral als het met het weer ook zo verschilt. Je belandt echt in twee werelden.
Knap hoe je het allemaal voor ook elkaar 'boxed'.
Zet m op he!!

x Janne

Opa en Oma uit Steenwijk

Goed weer iets van je te horen na ons afscheid in Zwolle. Succes met je volleybalpromotie!
We willen graag meer horen over die vakken die je dit jaar gaat doorspitten.
Wij vieren vandaar in stilte de verjaardag van Aldert Immanuël in Bruchterveld.
God Bless You!

Carlijn

hoi merlijntje,
fijn dat je er weer zin in hebt en dat je leuke dingen gaat doen! dat blijft erg belangrijk :)
liefs Carlijn

Oemar

Veel succes dan in dit nieuwe schooljaar!

R&R,B,T,S,K

Heeejj, fijn dat je heelhuids bent aangekomen!
Ik denk dat ik daar maar ga overwinteren in vervolg, die temperaturen lijken me zalig, die halen we hier maar een paar dagen per jaar! mmmm, gezellig bij jou. ;-)
Fijne tijd toegewenst, en Gods nabijheid toe gebeden.
greetings, vanuit zwollie.

Ciska

goed om wat van je te horen.
Lekker hoor dat warme weer.
Succes daar en heel veel plezier!!

Natanja

Fijn dat je een lekkere nederlandse vakantie achter de rug hebt! En nu weer superveel succes met de studie!
Liefs!

Liesbeth

He meis!

Leuk joh, dat je bent gaan volleyballen. Lijkt me heerlijk :)
Sterkte met je 2e jaar, geniet ervan! Ik zal aan je denken hier in nog steeds koude Nederland.

Liefs Lies

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!