marilyn.reismee.nl

Juni 2012

Volgende update! De examens zijn voorbij en we hebben nu een paar weken vakantie. Wat is er de afgelopen tijd gebeurd? Samen met de jeugd van mijn gemeente zijn we naar Simon's Town gegaan voor een weekend over ‘happy pursuits/happiness', een soort bijbelstudie, bespreking. Was goed! Verder hebben we ook met het koor een oefenkamp gehad, in Grabouw. Lekker ontspannen, veel gezelligheid en natuurlijk hard oefenen. Dit seizoen is wijnseizoen, en ik heb verschillende wijnfeesten etc. bijgewoond. The Cheese&Wine Festival in Stellenbosch, the Nuy Valley Feast in Nuy, en Robertson's Wacky Wine Weekend. Needless to say: het was heerlijk! Het is geweldig om door de mooie wijnlanden te rijden en op boerderijen met mooie venues een beetje wijn te proeven samen met een groep vrienden. Een paar toneelstukken, theater en een concert waren ook deel van ontspanning de laatste tijd. Verder heb we met een groepje jonge mensen van de kerk in een kinderhuis geverfd, waarmee we ze veel plezier gedaan hebben! Vorige week heb ik met anderen weereens Tafelberg beklommen (je moet weten dat het nooit zal vervelen want er zijn enorm veel routes en manieren om daar te komen!). En als het lekker weer is maken we soms een afspraak om een eind in de bergen te gaan fietsen. De examens zijn ook goed verlopen, gelukkig! Wel belangrijk dat ik nu geen slippers maak want einde van dit jaar loopt mijn visum af! Dat betekend dat ik plan om mijn studie in November af te ronden en in December weer naar Nederland te gaan, daar wil ik graag verder studeren. Als alles goed gaat komt Deanne Dinsdag aan in Cape Town. In de weken die voor liggen hoop ik daarom samen met haar veel leuke dingen te gaan doen en mooie plekken te bezoeken! Daarna beginnen mijn klassen weer en zal Deanne ook iets van het campusleven op Stellenbosch te zien krijgen. De jaarlijkse tour van het koor is ook volgende maand en we hopen een week lang in de Northern Cape op te treden. Daarna word het vooral focussen op het afronden van mijn studie. Ik hoef geen scriptie te schrijven of een ander project te doen, dus wat dat betreft hoort het geen al te grote uitdaging te worden om gewoon te slagen:) Tot een volgende keer!

Reacties

Reacties

Natanja

Hee Merlijn! Leuk weer wat van je te lezen. Succes met het afronden van je studie!
Ik ben net bij Deanne om de hoek geweest om nog een afscheidspresentje van opa&oma langs te brengen, en haar een goede reis te wensen natuurlijk! Leuke tijd toegewenst samen! Spreek je wel weer;) Liefs Natanja

jurgenvisser@online.nl

Hallo Merlijn,
Je hebt veel leuke dingen te doen zo te lezen, geniet er van samen met Deanne.
succes met het afronden, mooi dat je geen scriptie hoeft te schrijven dat scheelt een boel gedoe.

Groeten oom Jurgen

Gerrit

hey.. leuk om je verhaal te lezen.

Zou je iets 'meer' kunnen delen hoe de jeugd bij in jou gemeente met geloof bezig zijn? -merk je verschillen? of overeenkomsten-

Succes met de laatste lootjes!

Milan

Hoi :)
Leuk om weer wat van je te horen, echt leuk dat Deanne langs komt! Maak er een toffe tijd van!
Lijkt me leuk om nog een xtje te skypen :)

Xx Milan

o Arjan en t Marjon

Ha die Merlijn, Leuk om je verhaal weer te lezen! Wat gezellig voor je dat Deanne naar je toe komt, lekker bij kletsen.. Hier is ook alles goed, Elsbeth is geslaagd voor haar VMBO en gaat na de zomervak. naar de HAVO toe. Caren gaat naar het LWOO op de Guido dus ook voor haar breekt er een nieuw tijdsperk aan. Allemaal spannend! Wij wensen juliie samen Deanne en jou een heerlijke vakantie toe en veel plezier! Elsbeth gaat ook nog richting Zuid Afrika dus wie weet.... Maar ze zit in Swartruggens.... eerste twee weken van augustus.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!