marilyn.reismee.nl

Maart 2011

Lieve vrienden en familie,

Weer even een update, er zijn al zomaar weer bijna 2 maanden voorbij. In deze onrustige tijd van opstanden, aanslagen en aardbevingen is het des te belangrijker om met elkaar in contact te blijven. En hoewel er hier en in Nederland misschien niets aan de hand lijkt te zijn, worden we door deze gebeurtenissen op afstand toch wel even op scherp gezet. Het leven is niet vanzelfsprekend..

Hier gaat alles goed. De studie is nog steeds goed bij te houden, en het eerste kwartaal is alweer voorbij. Afgelopen weekend hebben we een nachtje bij het strand doorgebracht met de jeugd van de kerk. In Bettysbay. Zoiets is natuurlijk altijd welkom, en het was een lekker ontspannen weekend.

Nu het daar langzamerhand wat warmer begint te worden, wordt het hier natuurlijk weer kouder. Althans, het leek die kant op te gaan. Vandaag is het ‘gewoon' weer 34 graden. Een teleurstelling want ik hoopte eigenlijk dat er eindelijk wat lagere temperaturen bereikt gingen worden. Ook omdat de droogte maar steeds voor branden blijft zorgen.

Volgende week heeft de universiteit ‘recess'. Een weekje vakantie voor ons dus:). Hoewel ik genoeg werk te doen heb, lijkt het me ook wel leuk om weer wat meer van de omgeving te gaan zien.. Tafelberg? Robben-Island? Een wijntour? De zee!

Verder wens ik jullie natuurlijk ook het allerbeste. Sterkte met de studies, werk, etc. En hou nog even vol: de lente is onderweg!

Bye!

Nienke

jaja soms denk ik ook dat de lente onderweg is, maar het blijft hier koud.... ;)

o Arjan en t Marjon

Hoi Merlijn, dus je bent weer helemaal gewend!? het lijkt mij heerlijk hoor 34 gr.... hummm teken ervoor!
leuk om weer wat van je te lezen, hier gaat ook alles goed. Tante hetty gaat trouwen maar dat zal je al wel gehoord hebben, en Oma gaat in mei haar verjaardag vieren in de dierentuin! dus er zijn weer heel wat familieweerziens in aantocht. Veel plezier in jou vakantieweek en we mailen wel weer!
liefs,
Tante marjon.

liesbeth

hee merlijntje
gek om te horen dat je 34 graden zat ben!
ik kijk elke ochtend hoopvol naar buiten voor zon haha
en dan is het in groningen vaak nog wat kouder dan verder in nederland ook..enige nadeel aan groningen hoor;)
geniet van je vakantie!

Natanja

Ohh ik wil hier zoo graag wat warmte:P het is hier nog steeds koud..ook al leek het de goede kant op te gaan..helaas pindakaas. Ja de tijd gaat snel..hier ook!
Heel veel succes en geniet van je weekje vakantie!
Liefs Natanja

Oemar

Leuk om te lezen, en fijn dat het goed gaat met je studie!
Hier op deze zondag is het lekker zonnig weer, dus het valt mee ;)
Succes met alles & een mooie vakantie!

Joanne

Haha wat begin je dit stukje mooi poëtisch! Hoge temperaturen dus.. raar hea hoe je zo verschillend kan aankijken tegen het weer.. Op dit moment wil ik alleen nog maar heerlijk zomer!

Maargoed blij dat het goed met je gaat! Geniet van alles! X