marilyn.reismee.nl

Mei 2011

Mijn tweemaandelijkse blog update is weer aan de beurt! En dit keer zijn er ook weer wat leukedingen om te vertellen.

Ten eerste gaat hier alles goed. De studie gaat prima, de zomer is weer even terug en deze week zijn alweer de laatste klassen van dit semester!

De afgelopen weken heb ik samen met twee andere meiden van de gemeente een spel voorbereid, the Amazing Race. Dit was voor mensen uit de gemeente en heeft afgelopen zaterdag plaatsgevonden. Het was echt een succes en we waren eigenlijk opgelucht.. het was namelijk lang geleden dat er zoiets geregeld was.

Tijdens het Paasweekend heb ik samen met een vriendin bij mensen een huis opgepast. Zij waren op vakantie en voor de veiligheid vragen mensen hier dan vaak iemand om daar zolang te blijven. Ze wilden ook graag de honden thuislaten, dus dat was ook een van onze taken.. Het was wel ideaal want zo waren we dichter bij vrienden (dat eeuwige rijden is soms wel..) en konden we ook nog even hard aan de voorbereidingen van the Amazing Race werken.

Vorige week zondag kwamen er nogal wat verrassingen de kerk binnenlopen. Sjoerd, iemand die ik in Frankrijk ontmoet had, en die nu hier vlakbij in een sloppenwijk een gedeelte van zijn verpleging-stage loopt. Gerda ten Heuw, die in Nederland bij mij in de straat woonde en nu in Lesotho bij Gert en Brenda en Youth4Christ werkt. Met Gerda en 2 andere Nederlandse meiden heb ik zondag toen nog een mooie route om Kaappunt gereden.

Verder staan bij mij de verhuisdozen klaar.. ik ga weer verhuizen. Ik zal de komende maanden niet thuis zijn en omdat het me nogal geld spaart heb ik besloten mijn kamer daarom op te zeggen. Volgend semester heb ik dan wel weer een nieuwe kamer nodig, dus ik zal weer moeten zoeken! De komende maand (tijdens de examens) zal ik namelijk bij mensen die naar Nederland op vakantie gaan het huis oppassen. Daarna is het vakantie en hoop ik weer richting Lesotho te gaan en daar een paar weken vakantie te houden. En na de vakantie past een vriendin van mij bij andere mensen een huis op en zal ik haar helpen (het is nogal een groot huis).

Dit betekent wel dat mijn adres vanaf volgende week (of einde van de maand) niet meer mijn adres is.. Indien je toch iets deze kant op wil/moet sturen kunt u voorlopig het volgende adres gebruiken:

Boschenpark 90, Dennesigstraat

Stellenbosch 7600

Zuid-Afrika

In mijn vorige blog schreef ik dat in Nederland de lente waarschijnlijk hard op weg was, en ik hoor nu dat dat inderdaad het geval was. Eigenlijk zelfs zomerweer, heerlijk! Wel erg dat het zo droog is..

Goed, dit was het van mijn kant!

Reacties

Reacties

maMa

Het adres zal ik aan een aantal familieleden doorgeven zodat ze je nog op tijd een kaartje voor je verjaardag kunnen sturen!

Joanne C

Hey meid!

Goed te horen dat het lekker met je gaat! Je hebt wel een heel netwerk aan mensen opgebouwd daar zeg! En gaaf dat je lekker actief bent met organiseren van dingetjes! Geniet ervan, veel liefs!

opa & oma

Wat gaat de tijd snel alweer op naar een volgend blok van je opleiding. Een bof dat je op huizen mag passen en tegelijk je huur uitspaard. Fijn dat het goed gaat en geniet het daar. Liefs van ons.
God bless you.

Remco & Petra

Beste Merlijn fijn dat het goed gaat en je met leuke dingen bezig bent zoals het organiseren van Amezing Race. Super!
Succes nog met je laatste loodjes van dit schooljaar.
Hier gaat het goed. We beginnen ons al aardig thuis te voelen in de stad die jij weer achter je hebt gelaten voor "onbepaalde" tijd.
Een goede vakantie tzt toegewenst. God bless you.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!