marilyn.reismee.nl

Nog even..

Hallo!

Ja nog één hele week in Nederland en dan gaat dit avontuur beginnen. Ik begin onderhand de zenuwen te merken door slecht eet- en slaapgedrag, afscheidsmomenten (inclusief super surpriseparty, bedankt allemaal!), stress en het regelen van de laatste dingen. Volgende week dinsdag vertrek ik om 16:45 van Schiphol. Woensdag zal ik, na een tussenstop in Londen,op Cape Town International Airport landen om 10:00. Op 28 November heb ik namelijk een Access Test op de Universiteit van Stellenbosch waar ik vanaf half Januari zal gaan studeren. Tot die tijd zal ik kennismaken met het land, de universiteit, en de mensen met wie ik nu via mail contact heb gelegd. Ik hoop jullie op deze manier wat op de hoogte te houden, ik zal bij voldoende interessant nieuws een verhaal plaatsen. Binnenkort volgt in ieder geval nog het adres waar ik vanaf januari zal wonen.

Byebye!!

Reacties

Reacties

Oemar

Wat gaat de tijd snel zeg!

Deze weblog zal ik in de gaten houden:)

Succes!

martine

Hoi Merlijn,

Goed dat je je plan doorzet en nu echt naar zuid afrika gaat! Wat heb je uiteindelijk gekozen om te gaan studeren?
Ik wens je een hele mooie tijd! Stuur af en toe een berichtje, ik zal ook af en toe je belevenissen lezen.
groetjes,
Martine

Remco en Petra and the kids

Beste Merlijn,

Moeten we ons nog opmaken voor een afscheidsparty of hebben we wat gemist?
Spannend de laatste dagen in NL. Veel sterkte met de laatste regeldingen en een goede tijd in SA.

Jurgen & Margriet

Hallo Merlijn,
Wij wensen je een hele fijne periode toe in SA
en hopen dat je leuke studententijd door mag maken.
God bless you.

opa & oma Visser

Dat schiet lekker op!
Misschien zien we je nog voordat je op de vleugels gaat?
God bless you!

"Laat jou werke aan die HERE oor,
dan sal jou planne uitgevoer word." Spreuke 16:3

oom arjan en tante marjon

Lieve Merlijn,

Heel veel plezier en een goede tijd daar in Zuid-Afrika
Wij zullen je volgen via je web log!
Doe voorzichtig en ga met Hem!

Elise-Michelle

Ok, echt heel raar om te bedenken dat je nog maar een kleine week in Nederland bent...
Maar echt zo super tof!!! Meid, ik wens je een super tijd daar verderop;) Geniet ervan!
A dios
En tot Zondag nog even:)!!!
Kus

Leonie

Hey Merlijn,

Leuk dat ik je berichtjes ook kan lezen, ik ben benieuwd wat je allemaal gaat beleven! Echt gaaf dat je nu dan echt gaat, ik wil je heel veel succes en vooral plezier wensen daar! Geniet ervan.

Liefs Leonie

Liesbeth

Sterkte meid!
Ik ga je verhalen volgen!

Natanja

Heel veel succes de komende tijd en sterkte met afscheid nemen enzo...wat toch wel een minder leuk moment is.
Ik zal je weblog zeker in de gaten houden want ben heel benieuwd! Een hele goede tijd toegewenst!
Liefs Natanja

Liesbeth

Hoi! Site gevonden! Leuk! Ik ga je in de gaten houden, hoor! Heel veel plezier en vooral heel veel zegen gewenst bij alles wat er op je pad komt. En ik hoop echt dat ik je volgens jaar live kan spreken tijdens een OMF-zakenreisje...ahum...
Groetjes, Liesbeth!

Geanne

Heeey Merlijn,
Heerlijk om met dit regenachtige weertje morgen te mogen vertrekken naar de zon! n Goede reis en have some fun daar!

Groetjes!

Mieke

Hee Merlijn!

Hele goede reis toegewenst.. :-) Je bent volgens mij zelfs al onderweg.
Spannend! Meid, ik wil je er heel veel plezier wensen, super tof dat je gaat!
Ik ga je in de gaten houden!

Groetjes, Mieke

maMa

Lieve Merlijn,

Bedankt voor het sms-je dat je veilig bent geland en dat alles goed is gegaan.
Eet smakelijk.

XXX maMa

Esther

woow das wel even andere koek dan gewoon in je eigen woon plaats leren
heel veel succes
en ik zou wel een je verhalen lezen;)

liefs,

Oom Arjan en Tante Marjon

Hoi Merlijn,
We lezen zojuist dat je het warme Afrika bent geland.
Je grote avontuur gaat beginnen!
We zullen aan je denken enne...niet alleen denken maar ook voor je bidden.
veel liefs en wij wensen je al het goede toe daar in dat verre land.
hartelijke groet,
o.Arjan en t.marjon en r p e c

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!